CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 01, 2009

1st day at nursery

SO............rini Harraz&Qalys dok kat nursery..mmg berat hati n kesian..tp..terpaksa la..hehehe

hurm..
petang jumaat khamis tuh aku p nursery yg kat area uma baru aku tuh..tgk persekitaran n sembang2 sume..so rini bebudak tuh hantar la kat situ..Qalys pg td nangis gak..sbb dia kan cam manja n susah sket kat org..harraz lak sambil baring terkelip2 cam nak nangis..tp tahan..

baru td aku call nursery dia tanya keadaan camne..so kakak tuh ckp Harraz tido lagik n qalys nangis sket ar td..lahai...siannye..x pe..biasa ar..br 1st day..aku x p lg uma bbsiter dia tuh bgtau nak benti hantar..x sempat..ptg nih la p kejap..nak ucap tima kasih n nak amik bebarang sume..

Aku hargai penat lelah dia jaga anak aku slama nih..x pe la bg persekitaran baru sket..nanti aku ckp la lelembut..x nak la ada masam2 muka sume..hubungan still cam biasa...x mo la gaduh2 n masam2 muka sume..

1 comments:

Ely Hasrul

napa anto nurseri? siannye.. aku skang dh tpk2... kalu letak sami nursery baru musti dia nangis.. siannye..