CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 20, 2009

Lamanya bercoti..

Chittttt..
ahahh..ekceli aku mmg ada apply cuti tuk 15-16hb ritu..tp..hahhaa..da nasib badan..start khamis mlm tuh mata aku da rasa cam berpasir..hiyokkk..asbn dok ckp..da nak kena la tuh..hahhaha..So Jumaat (12hb) tuh bgn pg..kompem..mata da merah sebelah...haduh..kena gak jangkitan sakit mata harraz kat aku..p klinik so doktor bg MC..doktor ckp kurang2 seminggu br baik..haduh..keje berlambak lak tuh...Sabtu tuh lik kg hubby..walau lam keadaan mata sakt..mak ai..pedih, berair..x selsanye..sampai ri ahad..malam tuh mata sebelah kiri lak da mula rasa pedih2..haiyokkkkk..1 lg sudah kena...isnin p klinik lg tuk sambung MC..p klinik kt kg asben aku je la..dapat lg ubt lain..huh..selasa pepagi buta br lik bangi..aku mmg kompem mc la..hhehe..so rabu tuh aku p balik hosp.an nuur kat bangi tuk sambung mc..sampai je mlm tuh..masuk je bilik Dr. doktor da gelak..haiyok sakit mata yer..dia ngk harraz pun mata da x leh bukak..hahha..hubby lak mata da start pedih2..dia ckp..kompem join the club..hahha..x pasal2 asben pun dapat mc gak sampai ke ari jumaat..hahahha..aku dia cek mmg teruk kata nye..mmg pun..aku rasa cam nak pejam mata je..pedih, perit, berpasir sume ada..sakit wooooo..o dia gantikan ubt lain tuk kitorang sekeluarga..hahaha..ha amik ko sebotol sorang ubt titis n gel dia kasi..malam tuh aku pun mulakan la nganubt baru lagikkk..
bgn pg soknye..alhamdulillah..ada perubahan..da nampak berkurang sket..hhehe..lega..Harraz lak..mata pun da boleh bukak set da..so skang tgh lam proses nak pulih seperti sediakala..huhuhuhuhu..x pasal2 dapat bercuti pree tanpa menolak cuti tahunan ku..yeeeehaaaaa...

0 comments: