CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 11, 2009

Ragam Qalys

Hurm..rini da 6 ari Qalys dok nursery..Harraz br 2 ari..da seminggu harraz x kesana ikot aku p opis n rini papa cuti lak jg dia..mata masih sakit lagi..jangkit ngan Qalys..Qalys bila hantar ke nursery still nangis lagi..x biasa lagik..aku pun nganto dia..kejap anto..kejap x anto..ahaha..camne nak biasa..start next week maintain la anto tiap2 ari..hehhehehe...muka qalys bila sampai je dpn nursery..terus berkerut n nangis..hahaha..cam tau je nak kena tinggal..siannye..skang pun kalo tido kat uma bgn pg pun kalo dia sedar aku x leh lr dr pandangan mata dia..kalo x...UWAAAAA..sekuat hati..dia cam serik nak kena tinggal..pg td pun masih ragam yg sama..n kakak tuh ckp Qalys mmg xleh berenggang..mengekor je bontot kakak tuh..

Yg masih haru lg nih..aku masih lag x p bgtau bbsiter lama bebudak nih..dia pun x de plak call 2 aku tanya sal bebudak nih..huh....rasanye petang nih sempat kot singgah jap uma dia..kena p bgtau gak nih..lagi lama simpan..lg x sedap hati....

0 comments: