CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 15, 2009

Buat Perangai

Terpanggil aku nak menulis stori nih setelah siang nye aku membaca entry INI ..owh..dan tetiba malam nye kejadian seperti ini terjadi pd aku sendri..malam sebelum kejadian semalam..Harraz bersuara lam kete masa nak balik uma..

"Harraz x nak pegi Little Caliphs"

aku jawab

"Apsal??"

harraz jawab

"Teacher marah Harraz"

ops..aku tanya gak apa yg teacher marah dia x bgtau..tp dok ulang x mo p skool..

dan kebetulan semalam aku yg hantar dia sendri ke tadika..sampai je dia masih lelap lam kete..ahahhahangantuk mlm tu tido lewat..aku kejut ckp da smapai skool..dia x mo..terus nangis.mmg x nak turun..x nak pegi skool..da puas pujuk x nak jugak..last2 tutup pintu blah..konon sambil jalan tuh nak pujuk dia..tanya dia nak apa2 x..
dia leh jawab dengan serius n spontan

"Harraz x nak apa-apa"

owh..mmg x nak pegi skolah la tuh..sampai uma Ibu Chida..terkelip2 bila kitorang bebel dia x nak p skolah...

Lik keje ptg smlm..lam kete pun dia ckp x nak p skolah..haduih..pekena la plak nih...
dok ckp teacher marah dia..aku tanya la harraz kn rotan ke?tp dia ckp x..cuma ckp teacher marah..

Ha..ha.lam kapla otak aku nih da pk lain..hahhaha..x kan aku nak jd ibubapa yg cerewet ngan cikgu..ahahahha..so aku tepis ar sume tuh..think positive kayyyy...hehheheh

Mlm smlm papanye suh dia tido awal..n mungkin lam kapla papa..harraz x nak p skolah sbb x cukup tido..ahahahah..tp pd pandangan aku..
mesti ada sebab lainnnn....

atau..

mungkin Harraz x happy kat skool dia...hurmmm......

huhuhuhuhu........

jgn camtuh kay.....harap2 ianya x berpanjangan....

0 comments: