CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 17, 2010

38W3D

Rini p check up..1st time aku merasacek semingu2..hehehepeknen sebelum nih x sempat merasa cek seminggu2..rini da 38 miggu 3 hari..

sesampai di An-Nuur da ramai org gak..dapat no.9..so..p santap roti telo dulu larrrr...pastu lam kul 9 lebih aku nye turn..

Doktor kham cek..urm..baby da engaged..so..anytime..doktor ckp..sesilap x sempat jumpa da next week..ahhhaaa...doktor nak ukur berat baby pun da x dapat sbb kepala baby da masuk..berat aku pun da turun ke 71.3kg..air ketuban still banyak lg..

Dr. da start bg mc sehingga bersalin..balik uma aku mmg lepak je..x lart sgt nak bergerak.rini x masak..beli je n banyak baring je..bila bgn rasa berat sgt ke bawah..huhhhhhhh...cam da dekat je nihhhh..jeng..jeng..jeng..

Time jumpa tuh..hubby tanya doktor sal potong tali pusat baby..bole lg x nak potong sendri cam qalys ritu..owh..kompem la boleh..n dr siap suh sambut baby skali..wowwwww..hubby nakkkkkkkk...doktor ckp time tuh nanti dia akan ajar..doktor akn kua kan kepala dulu then lepaskan kat hubby tuk sambut badan dia..ops...berani ke???aku lak yg seriau..tp nanti sape nak handle camera..x kan aku yg nak handle..ahahahhha

0 comments: