CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 12, 2010

37++ weeks

aku da nak masuk 38 weeks..huhuhu..ari nih da start dok uma sbb da x larat da nak jln..last week kaki membengkak..tp skang da ok plak..maybe ritu banyak berdiri or berjalan kot..bila la agaknye baby nak kua..tp sjk smlm kerap rasa sakit pinggang n baby kerap mengeras....hadoiii...sabtu ritu checkup..berat aku da 72kg..berat baby da 2.85kg..dr.kham ckp..mau cecah 3kg nih..huhu..so dia ckp alhamdulillah baby da cukup bulan untuk dilahirkan..n dia pun ckp alhamdulillah sepanjang peknen tiga2 nih..sume ok..tiada kencing manis, tiada darah tinggi sume..amin..syukur sgt2..so..pasni start cek seminggu2 lak..dr jugak da bg borang admission n bila2 masa sakit terus bawak borang tuh skali..n dr. da start suruh kira pergerakan baby..jika kurang dr 10 kali lam masa 9am-9mlm terus p spital..

Citer Harraz..harraz da x join CEP kat little Caliphs..dia cuma tadika je kat sana..n tghari balik ke nursery..so..lam kol 3-5ptg tuisyen ngan cikgu sha tuk program e-xra. lam masa 2 minggu tuh tanya kat cikgu sha..dia ckp harraz da banyak improvement n banyak yg dia da tau sbenarnye..amin...

Citer Qalys lak..hadoi kakak sorang nih..sgt2 la penyayang..kehulu ke hilir menyeret baby doll dia..tatau la ada adik sok..harus kena cium je la sepanjang masa..jgn dia jeles suda..hahahha




1 comments:

nelcyndana

momharraz, dah nak msk 3 yer.... tahniah! semoga urusan bersalin dipermudahkannya.... mesti dah bersiap sedia ni dgn segala gadget nak bfeed & mengepam... ;-)