CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 20, 2010

Jay Bee

Hurm..ujung minggu yg lepas pergi ke JB...ekceli plan asal..dr JB terus ke Singapore..tp atas sebab2 yg x dpt dielakkan..sabtu tuh terus kena balik ke Melaka..so batal je la hasrat ke Singapore tuh..hehehubby janji..lenkali la pegi ek..hehe..i tuntut janji u tuh tauuuuu...

Bertolak dr bangi lam kul 12 gitu sampai kat pagoh benti mkn semayang sume br sambung perjalanan..lam kul 4 la br sampai JB..lepak kat M SUITES HOTEL..plan nak bawak bebudak nih mandi swimming pool tp ujan la plak..so..rendamkan dirang lam bath tub je la..hahaha..sian ..after dinner mlm tuh aku kena masuk kursus..sampai kul 11 mlm.ngantuk giler..lik bilik tgk qalys ngan harraz terus terkam cam lama sgt x jumpa..baru la dia nak tido..ahahha..x mo tido ngan papanye..pg sok nye..perut berkeriuk lapar..nak turun bekfes da malas..nak oda je..menu x memberansangkan n x menepati citarasa tekak aku time tuh..aku cam kepingin nasik lemak..tp da mandi n kemas2 sume..terus check out je la...rugi je lagi semalaman tuh..x pe lahh..

malam td masa balik dr kursus hubby tanya nak p singapore ke idak..kalo nak p bole je..pas tuh la br lik kg..hurm..aku pk2..x yah lah..len kali je la..lgpun aku pk p ramai2 leceh la plak..p sendri2 la nanti..

p makan kat city square n terus gerak lik ke melaka..sampai melaka da kat kul 6 da pun..huhh..penatt..sakit kaki pinggang sume dok lam kete..

Hurm..aku da 26 minggu skang nih..semakin berat nak berjalan..menyeret kaki da sudahnye..baby alhamdulillah sgt aktif

0 comments: