CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 06, 2010

24 Weeks

Sudah 24 weeks...sabtu lepas p check up..huhu..berat naik lagi..skang da 65.2kg..huhu..scan baby berat da 575gm..sume ok..n dia menunjuk2kan 'TOT' dia..hahhaha..kompem la tuh..mmg terang-terangan nampak.. 1 barang baby pun aku x prepare lg..tunggu la 7 bulan nanti br start soping..badan aku pun da x berapa nak larat da..rasa berat sgt nak berjalan..ritu kaki bengkak sekejap..haiyok..berat berlebihan ke..hehehhee

Citer Harraz...
Semalam harraz br start CEP Program kat Little Caliphs..so..kena stay sampai ptg la..
mlm time aku tgh kemas2 baju dia..aku ckp nanti baju2 harraz ibu letak lam bag..nanti nak tukar kat little caliph...dia x mo..dia ckp nanti dia x leh balik..ahahhaa..
So..tghari smlm teacher dia call bgtau baju harraz x de dlm bag..aku igt dia yg kuakan..rupanye..budak nursery yg kuakan..pekerja diorang tatau harraz transit time nak pegi n balik dr skolah je..
sampai je kat nursery smlm nampak dia ceria..n terus salam papa dia n bercerita..masuk lam kete dia ckp kat aku.." Harraz asyik solat..tido..solat tido"ahahhaa..n dia citer la..dia bc iqra, main2, n kaler2..hurm..br 1st day...kitorang akan perhatikan dalam sebulan nih..kalo x de perkembangan..n nampak dia cam x suka..stop je la..

Cerita Qalys..
Qalys yg semakin petah..mmg bising mulut dia sesejak da dapat ckp nih..dia panggil abang dia "IMAN"..ahahaha...n da paham kalo org marah sume..kalo kita marah serius dia pun akan ikut sume ckp kita..tp kalo dia nampak kita cam marah buat2..dia marah kita balik...ahahaa..

0 comments: