CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 16, 2009

GERAMMMM!!!

Sebenarnye rini aku x nak bukak tenet..sbb nak kena setelkan keje rini gak..ahahah..banyak kerje terbengkalai nih..
tp..pagi nih aku da geram....alkisahnye..pg nih ada org tbg haji bukak booth kat opis aku nih..so aku pun mmg plan nak bukak akaun anak2 aku tuh..nak harap aku p sendri ke tbg haji tuh berchenta la gak..ahahahha...
so..aku da photostat mykid sume..skali bila p..owhh..tidak diterima..dia nak surat beranak gak..hampehhhhhhhh..
so..x daqpat la nak bukak jugak rini....
bila kala nye plak yeeeee.........

2 comments:

ms lola

Mmg dia nak surat beranak jugak nyah!!! AKu dah terkena dah dulu. Last2 smpi ke sudah aku tak pi pi lagi kaunter.

Harrafyelza

2 lola :
2 lah sal..nak pg balik tuh yg berchenta...