CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 08, 2009

4th day @ skool

Balik keje smlm dapat peluk alaz..windunyerrr..sementara nak masuk kete..dgr alaz nyanyi..

"kerbau o kerbau..kenapa mkn ular..camana aku x makn hujan ular makan"..

hahhaha..jadi berterabur lagu tuh..lam kete tanya dia apa lg wat kat skolah td..dia cakap "keep coyote"..haahha..

Tetapi..kekadang terdetik gak kat hati aku..timbul gak kerisauan..yela..bila da bergaul tuh macam2 ada.n smlam ada terkua ayat dr mulut perkataan "AKU"..terus la aku ckp kat dia.."alaz jgn cakap AKU tau..cakap "SAYA"..huhu..

Sepeti biasa mlm td kul 10.30 aku da bawak dia masuk bilik..kena tido..bgn pg td..alhamdulillah seanang gak..memula aku suh dia mandi uma ibu chida je..tp dia x mo..nak mandi kat uma..nak nek van..haahha..da tau da rutin dia..semalam ntah terbawak botol air sape ntah..hahaha..lam kete bekfes roti dulu buat alas perut..

Rini driver dtg amik kol 8pagi n balik td sampai kul 12..awal plak rini..hahah..

0 comments: