CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 31, 2008

Cuti Panjang


*Qalys da ready nak p jln
Hehehe..x de la panjang mana cuti nyer Cuti Krismas (25 Dis) hingga la ke Cuti Awal Muharam (29 Dis)..hahhaha Cuti ari krismas tuh aku kena singgah opis jap nak setelkan keje sbb soknye aku nak cuti..hahhaha..so bawak skali la anak2 sume.hahaha..after da setel terus kitorang 1 famili gerak ke IKEA..saje nak jln2..da lama gak aku x ke sana..sbb malas nak bersesak2..mmg nak kesana jammed gilosss...so.da tok tek terperangkap lam jem sampai gak la..sib bek la si Qalys& Harraz x meragam..da nak magrib baru balik..hahaha...Balik uma makan2 n kemas baju2 nak balik kg asben aku soknyer..



*Harraz ngan BEN 10..hahaha

Bgn pagi soknye terus p Trans Loyal urus sal rumah sume..pehtu trs gerak lik kg papa (Melaka)..berenti kat R&R seremban mkn..ramainyer org..sampai melaka da petang da..masak kuaw teau malam tuh..hahah..
Soknye bgn pagi aku wat nasik goreng kg..wahaha..da lama x makan masakan sendri..hahahhaha..berselera makan..yg bestnyer..arituh kitorang lunch kul 4 petang..hahhaha..mana x nye..kekejap qalys nangis..tuh pun hubby tolong gak siang2 ikan..hahhaha..penatnyerrrr satu ari tuh..so..malam tuh x makan..hahah..melepek..

Sok malamnye kitorang semua p kuar makan..Kak Long nak banjer..huhuhu..best..makan kat Seoul Garden, Mahkota Parade..hehhe..leh p lg la pas nih..best..





0 comments: