CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 08, 2008

Qalys terkunci lam kete

Bgn pagi nak lik kampung aku..dik aku wak turun qalys dulu..aku turun kemudian..aku turun je trs ewa ckp..”Farah..pintu terkunci..qalys kat dalam”..ha!!!!!tergamam aku..cecepat aku suh dia panggil asben aku...aku ngk qalys tgh main2 menan dia lam bucket..sib bek la lam bucket..tp x lama sbb menan da jatuh..n da berpeluh kepanasan..sian x leh tahan kot..menangis la..cuba2 x bole gak Hubby da try nak pecah kan sit dr bonet kete..x dapat..aku nampak ada org lalu kat uma tuh trs lari suh dia pangil cina pomen..trs dia pegi..sementara tuh aku panggil lak bila teringat ada budak selalu baiki kete kat situ..n tepon kawan asben suh dtg tlg..cuba2 guna pembaris x leh gak.Cina tuh buat la ngan batuan brother yg aku panggil tuh..alhamdulillah..sue selamat..aku terus terkam qalys..sian..berpeluh2 tersedu2 nangis...huis..so cina tuh nasihatkan x yah la pakai auto lock..bahaya ada budak kecik..aku kalo x dapat buak je mmg aku niat nak pecah cermin jer..hui...sian sgt kat qalys..

2 comments:

rizza

ala cian nye..mau tak panik kan..

mimielola

Adoi.. Nauzubillah (aku kena dahulukan dgn perkataan ini sbb aku ni ni JINX). Kesian...

Tu lah, aku pun setiap kali nak turun keta, aku akan bukaK tingkap smpi hbs. Taku la tetiba ada short cct ke ape ke, tetiba terkunci sendiri. Nauzubillah...