CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 25, 2008

Kurma @ Yussof Taiyub

Story mory si Harraz..hahahah..sesejak 2 menjak nih..mcm2 citer harraz..hahahah..baru2 nih aku p beli fresh kurma..then aku pun tanya..
Aku : harraz..nih buah apa?
Harraz : YUSSUF TAIYUB (Dengan nada berbisik)
Aku : apa?..x dgr..
Harraz : YUSSUF TAIYUB (Dengan nada bisik lagi)
Aku: Kahkahkah..bukan yussuf taiyub la harraz..nih buah kurma tauu..
Harraz :......................(X terkata apa)..buah ibu nyer lah....

Ha..ha..kuat tul pengaruh iklan pd bebudak..semalam gak aku marah dia sebab dia buat adik pastuh sambil aku marah2 tuh dia dok ckp "ish..bising lahhh" hhaha..aku lak yang x terkata apa..skang mmg ckp kn berhati2 sgt..ayat yang biasa dia kuar kan skang antaranya "Az nangis kang aaa".. "Az terkejut kang"

n kalo wat salah aku selalu ugut nak letak dia kat bilik belakang..so bila aku da bulatkan mata..cecepat dia ckp..sorry ibu..sayang ibu..hahahahhaha...da banyak yg dia paham...

Ada satu malam tuh lik dr klinik..nak p beli mkn malam..lapooo..so papa dia tanya.. "Harraz nak mkn apa?..harraz jawab "Satay"..tetapi sampai je uma rupanye papanyer lupa belikan satay...so..dia pun merajuk masuk bilik ngadu kat aku..aku time tuh tgh susukan Qalys.."Ibu nak satay" (dengan nada sedih)..lahai..aku pun pujuk ckp sok je la papa beli..dia pun dok ulang2 ayat tuh banyak kali.."SOK KITA BELI SATAY TAU" so bila papa nak suapkan dia nasik jer..dia still lg ulang ayat sok kite beli satay...hahah...siap tutup muka ngan bantal lg..hahaha...so papa pun amik kunci kereta..p la beli satay..hahahahahhaha....




1 comments:

madamoiselleczar

ihiks..dah bujang dah harraz..muka pon dah lain :) lama betul aku tak jengah sini...tau2 suda tukar template baru..cun siut...i loike the lavender kaler and the tulips tooo..sweet!
btw, kes satay tu sama la mcm kes air kosong danial ..hahaha..ada satu mlm tu...kitorang sume dah tutup lampu nak tido...sekali danial bley ckp kat dadi dia..."dadi,nak air kosong..." tp dadi tak layan sbb dadi ingat danial ngengada...so, tetido la anak aku ni tanpa dpt minum air kosong..sekali tu tgh mlm dia mengigau..jerit kuat2....sambil nangis..."dadi!!! dadi! danial nak air kosong...nak air kosong..."..
syahdu jek aku dgr...terus kena bebel la laki haku.....sbb aku bengang dia buat anak aku kempunan air kosong...wakakaka....hover tak kitorang nyah? ihiks ;p