CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 02, 2010

SUSU IBU



‎127 blissful days of nutritious, yummylicious, healthy, full of goodness breastmilk for my little boy...Emir Elman..Alhamdulillah..Thank You Allah..

Dalam usaha penyusuan susuibu secara ekslusif. misi aku sehingga 2 tahun..insyaallah..x mo bg formula milk..bole??kena usaha la kannnn..

tp skang aku cam da semakin mengabai kan pengepaman..kadang 1 ari sekali je aku pam..haduhhhh..nape jd cam nih
aku kena mula tetapkan jadual yg teratur semula...kang kalo x berjaya sendri yg frust kannnn..

Skang skali pam leh dapat lam 8-12 oz..biasanye aku dapat pam 2 kali je kat opis..sebenarnye nak pam lebih kerap lagi dr tuh..tp x termampu..x sempat..

Lik uma mmg direct breastfeed 2 elman..huh...sebenarnya skang da ramai ibu2 yang
sedar akan kebaikan susuibu..da merata2 ngk..bagus laaa..tp masih ada lagi yang x berapa menyokong..ada yang kat "Geli lah" "Leceh la" owwww..sakit ati bile dgr ckp gitukannnnn..eiii..abis susu lembu tuh x geli????nak kena bgn tetengah malam bancuh susu tuh x leceh???haaa..tp sume tuh kena masuk telinga kanan kuar telinga kiri kannn

lam umo 6 bulan nanti elman da bole mkn..so..nanti x de la banyak sgt dia bergantung pd susu..tp selagi susu aku nih masih ada..akan tetap aku bg pd dia..doakan sumenye berjalan dgn lancar..aminnn