CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 06, 2010

Aku Jatuh!!!

Huhuhu..berdebuk!!!cam nangka busuk jatuh bunyinye di pagi2 subuh tuh..hahhaha..aku tgh bersiap nak p keje..n kua dr bilik air ngan kaki basah..(x lap kat alas kaki dulu) sbb nak cepat..nak amik qalys nakj tukar diaper dia time tuh..dia tunngu je kat katil tunggu aku amik x mo jln sendri..aku pun ngan rasa cam ringan je badan jalan lelaju..BEDEBUK!!hahaha..melompat hubby bgn dr tido..igtkan anak jatuh dr katil rupa nye aku..huhuhu..terus dia suh baring..huh...ting tong..nak p keje ke x..sib bek la x de kuar darah ke hape..tp after jatuh tuh mmg aku rasa cam x larat nak jln..rasa cam berat je ke bawah..haiyok..so..x yah la p keje..rest je kat uma..bebudak anto skolah n nursery.
Hubby risau sgt2..ye lah lam keadaan aku skang nih..da masuk 28 minggu (7 bln)..mmg aku rest je 1 ari tuh..x larat nak jalan..ptg tuh p klinik smbl tuh nak amik ubt sbb aku batuk n selsema skali..hehehe..n suh doktor cek skali sal kejatuhan aku tuh..alhamdulillah baby aktif bergerak..x pe la..hehhee..n dapat la mc 2 hari..hehhe..doktor suh rest kat uma..yee haaaa..

0 comments: