CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 10, 2009

Harraz yg baik hati

Owh..baik nye hati harraz..semalam aku sakit perut..malam tuh aku naik atas katil awal berselubung..ahahha..tetiba Harraz selak selimut aku..sambil menghulurkan minyak kayu putih cap parrot kat aku (minyak tuh aku slalu sapu kat dia kalo dia sakit perut)

"Nah Ibu..sapu nih"

Ops...prihatinnye.....

n malam tuh pun dia x banyak sgt buat perangai n tido awal jugak..


3 comments:

Ely Hasrul

ala baekknye alazzzzz.. cis aku masih terkilan ko marah dia psl lambat eja tuh.. cis cis

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful"

cleber boi..bagi bosistos oil kat mak dia yg tertonggeng sakit perut...

boleh harap nak jaga mak dah tua nnt ni...

Harrafyelza

ely : ehehhe..tuh la terharu tul aku time tuh..alah..aku hangin n baran + penat ari tuh..ahah..janji x wat lg kay..hehehe

Ija : wakakaka..tuh la..nak booking wat menantu ker??ahaha..smlm tgn aku sakit..cepat je dia ckp..pegi mkn ubat ehhh..ahahaha