CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 26, 2009

Anak-anak

Huargh..Bgn pg rasa2 badan Qalys..haiyok..adik lak demam..Harraz still batuk da sebulan..so..lik keje nih kena bawak p jumpa Dr. Nazim..nak mintak advice terbaik samada Harraz perlu lepak lam wad untuk cont. nebulizer atau x..janji cepat sihat..kesian ngk dia dok telan ubat hari2 n amik puff..da jd cam rutin lak..so..adik plak..berkat aku bg dia susuibu sepenuh nyer..jarang lak x sihatnyer..maybe antibody dia kuat dgn khasiat susuibu itew..owh..

Pagi td Harraz merajuk ngan aku..aku hangin gak pepagi nak p keje tuh dia ngada2 x nak bersiap ke sekolah..tp nak pegi..camner tuh..biasa ar..nak bgn mmg liat da sedap tido pepagi tuh...lam kete diam je x tegur aku..da sampai uma ibucida pun aku nak dokong dia x mau..nak ngan papa jer..ahahha..tp salam gak la..sian lak..pepagi da kena marah ngan aku..nyesal pun ada..hahah..aku selalu camtuh..bila lepas marah baru nyesal...sabar..sabar...

0 comments: