CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 17, 2008

Harraz & Stobeyi & Warded


hump!!!sepatutnye entry kali nih dok citer sal raya yg x sempat nak story lg..hahahah..da basi da punn..so amik citer terkini je la...
Khamis mlm..harraz demam..x tido aku dibuatnyer..nak tido nak kena tepuk..muntah sekali sbb batuk..batuk n sukar nak bernafas..so..pepagi tuh kompem la aku x p keje..so siap2 nak bawak di jumpa Dr. Nazim..so..bgn pg tuh..terus bawak dia..doktor cek..huh...p amik nebulizer..n after 15 minit doktor suh masuk balik bilik dia..so bila doktor ngkkan keadaan dia..huhuhu.."ibu & papa dia ada cuti lagi ker?"hahahhaha..kompem kena masuk wad..huhu..mmg kali nih dia kena teruk giler
da lama x kena attack n amik gas.. tp kali nih sampaikan nak cakap pun semput..so kena amik gas setiap 1 jam.so ptg tuh nampak ok n da boleh kurangkan ke 2 jam sekali..da berlari da pun..Qalys aku anto uma ibu chida siang tuh sbb snng skit nak monitor harraz.mlm tuh doktor dtg ngk so nampak dia semakin ok..mlm tuh x lena gak la aku tido sbb tiap 2 jam kena bangun bila nurse masuk bilik..hahahahha..sib bek la harraz ok jer bila amik gas..siap pgang sendri lagi..so..sok nye kul 7pagi doktor da dtg..so..da bole sambung puff je..kalo ok ptg tuh da bole kua..huhuhu..alhamdulillah sumenyer ok..so ptg tuh doktor dtg tgk lagi n bole balik..yahooooo...Alhamdulillah

Hurm..citer stoberi lak...sebenarnye da hampir seminggu harraz dok sebut nak mkn stoberi..nih penangan dok pekena stoberi masa p cameron ritu la nih..tiap2 hari dia akan ckp "sok kita mkn stoberi tau" hahhaahyg pelik nye time aku nak..time tuh la x de...sampaikan masa doktor tanya dia ritu..harraz da bekfes??dia leh jawab "DAH..HARRAZ DA MAKAN STOBERI" kahkahkah..so smlm pun aku dok cr lagi..x dee..last2 ajak papa p Alamanda..p carrefour x de jugak..p cold storage pun x de..Lahai...time nak sume x de...rini tatau la..papa p cari kat opis dia lak..harap2 ada la..sian harraz...hahahahhaha..

*Hurm..citer p Bukit Merah ngan Cameron akan menyusul kemudian nyerrrrr...hehehe.gambo leh ngk lam facebook