CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 04, 2007

Happy Birthday My Little One.....


28/11/2007..Besday alaz..hurm mmg da plan nak wat kecil-kecilan..sbb ari keje..so wat malam..aku mmg da apply cuti setengah hari..konon nak cuti petang la.tpmalam tuh lam kul 4 pg perut aku memulas sesangat..cirit birit..makan apa ye semalam??????hadeh...x makan satu ari..so mc ari tuh..sib bek la si Ewa ada dtg n Adeqs ada kat uma..so diorang la tolong wt persiapan tuk party malam tuh...hergh..hubby pun join cuti skali..hahah
aik..kita yg sakit dia plak cuti skali..ok latuh leh la dia mop2 uma n kemas2 apa yg patut..sib bek la mmg x de plan nak masak pape..sume tempah jer..hehe..aku da tempah Nasi dagang ngan Cik Buttercup..pehtu satay ngan Samuri..hehehe..so..aku terbaring je la satu hari..lam lepas magrib da ramai tetamu dtg..so lam kul 8.30 start majlis ngan bacaan doa skit n Alaz memulakan acara tiup lilin ngan potong kek..heheh..da 2 tahun anak aku sorang nih..so..alhamdulillah..sume berjalan lancar..makanan pun cukup..x de terkurang..cuma ruang la sempit skit..tp alhamdulillah leh muat..sib bek jemput ahli keluarga je..tq pd yg datang..n tq gak pada hadiah2 yang diterima..


1 comments:

madamoiselleczar

farah,
weih! ada blog tak nak habaq naaa....aku jumpa blog hang ni pon hasil blog hopping tau..yahahah....
btw, happy belated birthday to Alaz darling! Dah besar dah alaz..pejam celik jek anak kita dah 2 tahun eks...