CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, September 30, 2007

Morning

Urm..morning..spt biasa..mata nih x nak lelapnyer..lepak la kejap..hubby da nak mandi..aku mandi jap lg la..nak sambung tido lik semula lps nih..Harraz lak tgh sdp tido..rini sahur mkn banyak gak nasi.."baby"..lak sik tendang2 je..sedap dpt mkn kari pelanduk hahhhahah...eii..rasa x sabar lak nak umpa dia next week..nk ngk apa perkembangan dia stakat nih..next week da 6 bln..kejap je masa berlalu..tangan kiri aku nih dr smlm rasa kebas jeeee..naper ekk..da la peknen kali nih aku x nak langsung minum susu..tp suka sgt minum nescafe..so amik la yg 'decaf' nyer..nak jugak tuh..hehhe..masa harraz dulu mmg x sentuh nescafe pun..aku pun da start minum air kelapa..nyum..nyum..sedap...balik ke bangi lepas berbuka nanti..pasni raya ke-3 sok baru jempa famili kat melaka nih..tahun nih raya umah aku..heheh..yeay..x sabar rasa nak kumpul adik beradik..sbb susah btl nk kumpul reramai..thn nih k.long tukar plan tuk raya uma dulu..kalo x thn nih umah MIL dia..tp ptg raya da nak ke balik uma MIL dia..x pe la..ani leh umpa & kumpul reramai pg raya tuh..bukan senang tau..leh la amik gambo famili thn nih..persiapan raya..harraz nyer tinggal nk cr kasut, belt, socks je lagi..next week br p cari..aku nyer tinggal tudung ngan brooch nak cr 1 lg..hubbynyer..dia nak cr sandal kot..yg lain sume da ok..bju2 tuk anak buah sume da beli..hurm..thn nih bg baju la..tambah skit duit raya..ada rezeki lebih skit..heheehe...duit raya lom tukau lg..nanti la suh despatch p tkrkan...tudung mak pun x cari lagi nih..x de beli apa2 tuk mak thn nih..abah da setel beli bau..cuma ewa..igt nak bg tudung e la..baju dia da banyak thn nih k.long bagi..adah..perut memulas....daaaaaaa

0 comments: